Free Phone

«Free Phone» қызметі сізге Call center-ді ұйымдастыруға мүмкіндік береді, кез келген Tele2 абоненті қысқа нөмірді теріп, Сіздің Компаниямен Қазақстанның кез келген неүктесінен тегін хабарласа алады.
“FreePhone” қызметі - Сіздің Клиенттеріңіз бен Сіздің араңыздағы коммуникацияны жеңілдетіп, Сіздің бизнесіңіздің мүмкіндіктерін кеңейтеді.

  • Сіздің таңдауыңызға төрттаңбалы ыңғайлы нөмір
  • Сіздің Клиенттер үшін пайдаланудың қолайлығы
  • Жедел қызмет көрсету
  • Клиенттердің риясыздығын жоғарылату

Осы қызметке қосылу үшін заңды тұлға мен корпоративті қызмет көрсету шарты болуы керек. Кеңес алу немесе FreePhonе-ды қосу үшін өтінімді толтырыңыз

  • Қызметті қосудың өзіңе ыңғайлы тәсілін таңда:

    1. Жеке кабинетке кіріп, қызметті қос.
    2. Ұялы телефоныңнан келесі команданы тер: star128star1sharphanger_green.

  • Қыззметті өшіру үшін мына тәсілдердің бірін пайдалану керек:

    1. Жеке кабинетте өз бетінше.
    2. Ұялы телефоныңнан немесе модемнің көмегімен келесі команданы тер:
    star128star2sharphanger_green

  • Қоңырау шалып отырған абоненттерді ақпараттандыру келесі жағдайларда болмайды:

    1. Егер аталмыш қызмет қосылған абонент кіріс қоңыраудан кейін 24 сағат өткен соң абонент желіде пайда болса;
    2. Егер аталмыш қызмет қосылған абонентке қоңырау шалған абонентте қоңырау шалынған уақытта АнтиАОН қызметі қосылған болса.

  • «Мен байланыстамын» қызметін қосқанда/өшіргенде, «Кім қоңырау шалды?» қызметі автоматты түрде қосылады/өшіріледі.
  • «Мен байланыстамын» SMS хабарламалары тек Tele2 абоненттеріне жіберіледі.
  • Қызмет барлық Tele2 абоненттеріне тегін ұсынылады. Автоматты түрде ұсынылмайды.
  • Егер абонентте басқа нөмірге бағыттау қызметі немесе «Автохабарлаушы» қызметі іске қосылған болса, «Кім қоңырау шалды?» қызметі қолжетімсіз.
  • Қызмет роумингте ұсынылады.