• Негiзгi
  • Байланыстар
  • Абоненттер үшін

Абоненттер үшін

Tele2-нің Тарифтік жоспарі мен қызметтері туралы қажетті ақпаратты «Сұрақ-жауап» бөлімінде немесе анықтамалық қызметке хабарласып ала аласыз.

Сall-центрге қоңырау шалу:

116- бірыңғай байланыс нөмірі

611 - Tele2 ұялы телефонынан

7-707-0707 басқа оператор нөмірлерінен

7-727-355-0707 - қала нөмірлерінен (Алматы үшін тегін, аймақтар КЗТ Тарифтік жоспаріне сәйкес)

Ғаламторды баптау және барлық ғаламтор қызметтері:

800 - Tele2 ұялы телефонынан

7 - 727-355-07-21 - қала нөмірлерінен (Алматы үшін тегін, аймақтар КЗТ Тарифтік жоспаріне сәйкес)

Электронды жәшікке жазу:

info@tele2.kz

Жұмыс уақыты: күн сайын Астана уақыты бойынша сағат 09:00-ден 20:00-ге дейін

Байланыс салонын табу:

Жедел желі

Сіз 8-800-8080-19-94 шұғыл желі нөміріне қоңырау шалу арқылы Іскерлік этика кодексінің кез келген бұзылуы, соның ішінде сыбайлас жемқорлық, алаяқтық, әдепсіз қылық немесе кемсітушілік фактілері туралы хабарлай аласыз.

Бұл маңызды! Осы шұғыл желі төтеншеқызметнемесе халықтың шағымдарын қабылдау қызметі болып табылмайды.Егер сіз хабарлағыңыз келетін жағдай өмірге және денсаулыққа қауіп төндіретін болса, сізге дереу тиісті төтенше қызметтері нөміріне қоңырау шалу керек.

Біз кұпиялық пен анонимділікке кепілдік береміз. Хабарламалардың 100%өңделуін бақылаймыз.

www.sk.deloitte-hotline.com - Сайт

sk.hotline@deloitte.kz - Электрондық адрес